דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור קורס איפור אישי? 

מאת    [ 30/06/2011 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 3535 פעמים ]

קורס איפור אישי מלמד אתכם כיצד לאפר במגוון סגנונות בצורה בסיסית ואיכותית. במקום להגיע לאירוע או ליום העבודה בצורה מרושלת, תוכלי ללמוד במסגרת של כמה שיעורים כיצד להתאפר בצורה איכותית. הטכניקות שתלמדו בקורס ישרתו אתכן כמעט בכל יום, ויאפשרו לכן ליצור סגנון אישי מנצח.

מה לומדים בקורס איפור אישי?

מכיוון שלא מדובר בקורס איפור מקצועי, לא מקיפים את טווח הלימודים של מאפרים מקצועיים, אלא מתמקדים בנושאים הקריטיים ביותר של איפור כמו מורפולוגיה, עיצוב גבות, טיפול בפגמי עור, צלליות, שימוש בליפסטיק ואייליינר וכדומה. רוב הקורסים גם כוללים הרצאות חיות ודוגמאות.

באיזה בית ספר לאיפור הכי כדאי ללמוד איפור אישי?

קורס איפור אישי של אתי חדד - בקורס של אתי חדד תוכלו לקבל גם מתנה, ותלמדו די מהר את סודות היופי האישי. זהו קורס ייחודי שנעשה כפי שמתאים לך, בפגישה אישית ויעילה ביותר בה תלמדי נושאים שונים של איפור. בקורס של אתי חדד תוכלי ללמוד ולהתחיל מכל רמה זהיא. בקורס תלמדי עם האיפור שלך כיצד למרוח מייקאפ, צללית ואייליינר.

קורס איפור אישי של סיגל תדמור - עוד קורס איכותי בו לומדים במסגרת אישית טכניקות ישירות מסיגל תדמור, מאפרת מקצועית ובעלת נסיון. בקורס תלמדי על מבנה הפנים, על טשטוש פגמים וחסרונות אישיים, על התאמת צבעים באיפור ועל עוד נושאים שונים. הקורס גם כולל הסברים על איפור ערב ואיפור בוקר.

קורס איפור אישי של סיוון קורן - לסיוון ישנו קורס איפור אישי שמתבצע אחד על אחד. בקורס לומדים באופן מעשי איך להתאפר בצורה קלילה ומהירה, ואפשר ליישם את מסקנות הקורס בקלות. בין אם את רוצה להתאפר לערב זוהר, תוכלי להעזר בידע הרב של סיוון קורן להתחיל את הקורס בצורה מושלמת.

קורס איפור אישי של נטאשה דנונה - אם את מחפשת מסגרת מקצועית יותר תוכלי לפנות לאחת המאפרות הטובות בישראל, וללמוד במסגרת של הקורס של נטאשה דנונה. בקורס תלמדי במסגרת קצרה של שני מפגשים, שעתיים כל מפגש. המורות של הקורס כוללות מאפרות מהשורה הראשונה, ובקורס תלמדי כיצד להתאפשר על פי הנתונים והצרכים שלך.

קורס איפור אישי של בועז שטיין - מי שמכירה קצת את עולם האיפור יודעת שאין הרבה יותר מקצועיים מבועז שטיין. ללמוד מהטוב ביותר איפור זו חוויה ששווה את המחיר. בקורס תלמדי את השיטות הייחודיות של המאפר בועז שטיין, שידוע בארץ ובעולם כאחד המאפרים הטובים, ויש לו נסיון באיפור לטלוויזיה, איפור כוכבים ואיפור לאופנה.

קורס איפור אישי של איל מקיאג' - איל מקיאג' לקחו את נושא האיפור האישי ברצינות, והם מציעים מגוון של קורסים וסדנאות בנושא. בין הסדנאות: הקורס הבסיסי של איל מקיאג' מנחה על נושאים בסיסיים כמו טיפוח העור והכנתו לאיפור, איפור בסיס, התאמה והנחת מייק אפ וקונסילר. בקורס תלמדי ליצור איפור יומיומי וטבעי.  אורך סדנה זו היא קצרה, בין 30-40 דקות, והמחיר שלה 199 ש"ח.

לאיל מקיאג' יש עוד קורסים כמו למשל איפור מינרלי ואיפור וחניכה צמודה עם מאפרת מקצועית, תוך התנסות מעשית. קורס זה עולה 298 ש"ח. בסדנת שלוש שעות תלמדי שלב אחר שלב איך להתאפר, הוא כמובן אורך שלוש שעות ומחירו 390 ש"ח.

קורס האיפור האישי הארוך ביותר שמציעים איל מקיאג' אורך 4 מפגשים ובו לומדים על נושאים כמו הכנת איפור בסיס, הצללות, איפור טבעי ליום יום, איפור ערב, שימרים והברקות, איפור מעושן, אייליינר, מראה חתולי, שימוש בכמה צלליות ועוד, כל סדנה אורכת שעתיים, ומחיר הקורס 1000 ש"ח.

למידע נוסף על לימודי איפור אישי בקרו בפורטל האיפור של לימודי.


 

לימודי הינו אתר לימודים מקיף המכיל מידע רב על מסלולי לימוד בישראל. באתר ניתן קבל מידע על תואר ראשון, תואר שני, מכללות, אוניברסיטאות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב